Pojawił się wszedzie biały meszek

Problemy z utrzymaniem czystości i odpowiednich parametrów wody

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Kao
Posty: 4
Rejestracja: 26 sty 2019 10:31
Lokalizacja: Francja

Pojawił się wszedzie biały meszek

Post autor: Kao »

A więc po kolei zaczynając od tego że jestem totalnym amatorem ale mam rękę. akwa 250 litrów, woda twarda podmieniana 40/60 raz na miesiąc, 10 rybek między innymi 2 skalary, 2 bocje, glonojad, złote rybki i jeszcze 3 inne których nazwy polskiej nie znam ale to nie ważne bo rybki żyją już ze sobą 2-3 lata i są zdrowe. Nie nawożę niczym, nigdy nie miałem problemu z glonami czy innymi zjawiskami. Niedawno w podobnym czasie wymieniłem filtr na nowy (niecałe 2 tyg temu) i zacząłem dawać rybom żywe jedzenie ( takie czerwone robaczki mrożone) gdzieś raz na tydzień kosteczkę (ok miesiąc temu). Roślin nie mam bo mi ryby wygryzają, czasami im wrzucę coś tam dla urozmaicenia, teraz była wrzucona żabnica amazońska i też od czasu tego żywienia żywym zaczęły robić się brązowe liście. Od czego proponujecie zacząć aby pozbyć się tego syfu? aaaa, woda podmieniana razem z filtrem jakieś ponad tydzień temu. Nie wiedziałem czy dobry dział wiec jak nie trafiłem proszę o przeniesienie do odpowiedzniego.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2020 14:11 przez Kao, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15742
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Re: Pojawił się wszedzie biały meszek

Post autor: BARA »

To jakaś następna prowokacja? Już raz pisałeś post na Akwaforum o tym że ci ryby chorują i nie odpowiedziałeś na nasze pytania ani nie odniosłeś się do naszych informacji, że trzymasz ze sobą ryby o odmiennych wymaganiach co do parametrów wody.

Twój poprzedni temat:
viewtopic.php?f=6&t=24957&p=228097#p228097

Bez dokładnego opisu akwarium, zdjęć zbiornika, ryb i problemu nie ma co Ci odpowiadać nawet teraz.