[525l] obsada

Tutaj zadajemy pytania dotyczące obsad naszych zbiorników

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Paw95
Posty: 8
Rejestracja: 25 lut 2016 13:31
Lokalizacja: Konin

[525l] obsada

Post autor: Paw95 »

Witajcie! Jestem nowym użytkownikiem tego forum ;) Mam do was parę pytań.
Tak więc zacznijmy od tego że jestem początkującym akwarystą . Dopiero przymierzam się do jego założenia ale ja już chcę mieć wszystko elegancko zaplanowane :)
Akwarium będzie o wymiarach 150x70x50 525L
Jaka obsada do niego?
Interesują mnie większe ryby które nie są podatne na choroby. Chciałbym aby w tym akwarium było parę gatunków nie tylko jeden.
Jakie podłoże?
Jaka ilość powietrza na h? (mam na myśli ile musi wynosić max przepustowości powietrza przez filtr aby akwarium było dobrze napowietrzone)
Jaka moc grzalki?
Jakie naświetlenie?
Chciałbym aby w tym akwarium znajdowały się roślinki jakieś korzenie

poprawiłam tytuł tematu na zgodny z Regulaminem Działu Obsady. MOD BARA
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15745
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BARA »

Jakimi parametrami wody dysponujesz?
70 cm to wysokość czy szerokość?
Jeżeli wysokość - to błąd. Ryby nie potrzebują aż tak wysokich zbiorników, poza tym będzie ciężko obsługiwać strefy przydenne.
Pozdrawiam. Barbara

akwaria 128l, 45l i inne, obsada różna, dużo roślin i krewetki. Nie stosuję chemii.

Akwarystyka to odpowiedzialność za żywe i czujące stworzenia, które nie krzyczą.

W najbliższych dniach będę mocno mniej dostępna na forum.
Paw95
Posty: 8
Rejestracja: 25 lut 2016 13:31
Lokalizacja: Konin

Post autor: Paw95 »

wysokość 50 cm ;) pH 7,6 GH 211 mg
malachio
Akwarysta
Posty: 936
Rejestracja: 25 lut 2014 17:05
Lokalizacja: Kalety

Post autor: malachio »