Pytanie co zrobić

Rozmnażanie ryb w akwarium, czyli jak dochować się potomstwa

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Marinezja
Posty: 3
Rejestracja: 09 paź 2017 12:34

Pytanie co zrobić

Post autor: Marinezja »

Witam
Mam pytanie. Od wczoraj na filtrze pojawiły sie takie jajeczka. Są także na ścianie akwarium. Co najlepiej z nimi zrobic? Zostawić czy przełożyć ryby do innego akwarium aby żadna ryba tego nie zjadła? Mam dwa miedziki, dwa zwinniki czerwonouste, glonojada, molinezję, gupika i kiryska. Czyja to sprawka? :) A moze ślimaki? Przyznaję ze jestem zielona w temacie, akwarium mam krótko i niewiem jak teraz najlepiej postapić.
Prosze o radę. Pozdrawiam[/img]

https://www.fotosik.pl/zdjecie/696d8ae94eafa283

https://www.fotosik.pl/zdjecie/733adb2e3270f11b

https://www.fotosik.pl/zdjecie/8b50ea5fa2bd718a
Awatar użytkownika
krzych_100
Moderator
Moderator
Posty: 3937
Rejestracja: 11 lut 2014 12:16
Lokalizacja: Bytom

Post autor: krzych_100 »

Witaj.
Jakie masz ślimaki?
Pozdrawiam
Krzysztof
------------------------------
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem :)
Prowadź dyskusję na Forum, nie na PW.
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15742
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BARA »

Akwarium masz przymałe, widać to po porównaniu molinezji do wielkości bocznej szyby... Obsada źle dobrana pod kątem wymagań poszczególnych gatunków ryb co do parametrów wody.

Jaja wyglądają jak jaja ślimaków.
Pozdrawiam. Barbara

akwaria 128l, 45l i inne, obsada różna, dużo roślin i krewetki. Nie stosuję chemii.

Akwarystyka to odpowiedzialność za żywe i czujące stworzenia, które nie krzyczą.

W najbliższych dniach będę mocno mniej dostępna na forum.
Marinezja
Posty: 3
Rejestracja: 09 paź 2017 12:34

Post autor: Marinezja »

ślimaki zatoczki brazowe i taki duży czarny podobno hełm sie nazywa
Awatar użytkownika
Neurochirurg