Buczenie filtra Minikani

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
poki84
Posty: 2
Rejestracja: 14 cze 2018 20:12

Buczenie filtra Minikani

Post autor: poki84 »

Witajcie, jestem zupelnym nowicjuszem, w trakcie zakladania mojego puerwszego akwarium. Napotkalem niestety na problem, ktory jest dla mnie nie do zaakceptowania. Otoz kupilem filtr zewn. Awuael Minikani 120. Nie jest glosny, ale wydaje delikatne buczenie a ja takich dzwiekow zupelnie nie toleruje :( probowalem go wyciszyc welna mineralną ale efekt jest zbyt slaby, na razie jeszcze.nie puscilem przez niego wody, czy jest szansa ze kiedy bedzie pracowal z woda to przestanie buczec?

Moze jestescie w stanie polecić jakis inny filtr zewnetrzny, ktory bylby 100% nieslyszalny?
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15742
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BARA »

No chyba żartujesz. Odpalasz filtr bez wody i komentujesz jego pracę? Odpal filtr z prawidłowo założonymi mediami i oczywiście w środowisku wodnym, pamiętając o dokładnym odpowietrzeniu. Wtedy oceniaj jego działanie.
Pozdrawiam. Barbara

akwaria 128l, 45l i inne, obsada różna, dużo roślin i krewetki. Nie stosuję chemii.

Akwarystyka to odpowiedzialność za żywe i czujące stworzenia, które nie krzyczą.

W najbliższych dniach będę mocno mniej dostępna na forum.
poki84
Posty: 2
Rejestracja: 14 cze 2018 20:12

Post autor: poki84 »

Dziękuję za pomoc. Proponuje jednak zastanowic sie nad tonem, nie znam sie wiec pytam i nie zamierzam sie tego wstydzić.
Awatar użytkownika
Trex
Posty: 768
Rejestracja: 10 lis 2017 21:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Trex »

Przed pierwszym uruchomieniem jakiegokolwiek urządzenia, zaleca się przeczytanie instrukcji obsługi.
Awatar użytkownika
lysy68
Pomocnik
Posty: 911
Rejestracja: 24 lut 2017 8:06
Lokalizacja: Radziejowice

Post autor: lysy68 »