Krewetki amano

Hodowla krewetek, raków; ślimaki i inne stworzenia

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Julia97
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2019 9:57
Lokalizacja: Rostarzewo

Krewetki amano

Post autor: Julia97 »

Dzień dobry, jestem początkująca. Mam w planach założenie akwarium (kostka 30l, nie mogę pozwolić sobie na większe ze względu na studia). Chciałabym obsadzić je kilkoma Danio erythromicron i krewetkami. Problem polega na tempie rozmnażania krewetek, ponieważ nie będę miała co zrobić z taką ilością. Czytałam o krewetkach amano, które podobno ciężko rozmnożyć. Ile mogę umieścić ich w akwarium i czy bez zasolenia dorobię się młodych? Czy uważacie że taka obsada jest dobra? jeśli nie, kto najlepiej by się w takim zbiorniku czuł? Niestety w sklepie zoologicznym powiedziano mi, że mogę dobrać tak jak mi się podoba i to tyle ;/

P.S. Akwarium nie kupię, dopóki nie ustalę dokładnej obsady, bo bez sensu, żeby mali mieszkańcy się tam cisnęli. Mogę zmienić nieznacznie wymiary, ale objętości wolałabym nie zwiększać.
mirukan
Posty: 743
Rejestracja: 01 lis 2018 21:12

Post autor: mirukan »

Sprzątam po sobie :lol:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2020 18:11 przez mirukan, łącznie zmieniany 1 raz.
Topór dla wroga! Serce dla przyjaciół.
"Zlikwiduj przyczynę a skutku nie będzie "
Julia97
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2019 9:57
Lokalizacja: Rostarzewo

Post autor: Julia97 »

Dziękuję za odpowiedź :) możesz mi powiedzieć coś na temat krewetek amano? bardzo ciekawi mnie kwestia ich zdolności rozmnażania. Czy jest wgl możliwość znalezienia rybki, która będzie dobrze czuła się w takim akwarium, czy lepiej porzucić ten pomysł i szukać innych wymiarów?
Dodam tylko szybko, że w zoologicznym widziałam w takiej właśnie kostce kilka bystrzyków amandy i krewetki red cherry. Stąd mój pomysł na taki obsad, chociaż czytałam, że bystrzyki potrzebują więcej miejsca.
Awatar użytkownika
Trex
Posty: 768
Rejestracja: 10 lis 2017 21:45
Lokalizacja: Wrocław