Mętna woda

Problemy z utrzymaniem czystości i odpowiednich parametrów wody

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wodnik Szuwarek
Posty: 30
Rejestracja: 24 paź 2006 19:19
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Mętna woda

Post autor: Wodnik Szuwarek »

Witam wszystkich. Jestem akwarystą (jesli wogóle moge cos takiego o sobie powiedziec) od 2 tygodni, czytając kilka postów na tutejszym forum stwierdziłem ze popełniłem juz mnóstwo błędów, na szczescie bez konsekwencji dla ryb, gdyz wszystkie zyja i maja się dobrze(według mnie). A jednak woda w akwarium nie jest taka jak bym chciał, jest mętna i pływaja w niej takie jakby drobinki czegoś białego. Juz wiem ze za szybko wpuściłem rybki, ale chciałbym, wiedziec jak sie tego pozbyć, stosuje sera toxivec i sera aquatan, ale nie bardzo pomaga. Wode podmieniałem dwa razy po jakies 15 litrów, akwarium ma 54 litry. Nie wiem co robic wiec pytam znawców.
"...nie wiem, nie znam się, nie orientuje sie, zarobiony jestem..."
Awatar użytkownika
Mireks
Ekspert akwarysta
Posty: 2580
Rejestracja: 06 wrz 2005 12:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mireks »

Witaj. Środki, które stosujesz są zasdniczo do uzdatniania wody, pozbycia się metali ciężkich, pozbycia się chloru..ale nie do wizualnego polepszenia parametrów wody. Niestety, przypuszczam, ze jest to właśnie konsekwencja przedwczesnego wpuszczenia rybek do niedojrzałego akwarium. Może dopiero co zachodzą właściwe procesy w baniaku i tak to wygląda. Choć to co piszę trochę wróżenie. Powiedz może coś o sprzęcie, głownie może o rodzaju filtra w akwarium, jaki jest i mam nadzieje ze pracuje 24h na dobe.

Pozdrowienia
Mireks
200l - profil
____________________________________________
Awatar użytkownika
Rybaczki
Przyjaciel Akwaforum
Posty: 580
Rejestracja: 02 mar 2006 1:58

Post autor: Rybaczki »

Wszystko zgodnie z przedmówcą :lol: