Wyklejenie pokrywy folia alu?

Dział dla majsterkowiczów

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wodnik Szuwarek
Posty: 30
Rejestracja: 24 paź 2006 19:19
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Wyklejenie pokrywy folia alu?

Post autor: Wodnik Szuwarek »

Witam. Mam pytanko chciałbym wykleić swoja pokrywę folia aluminiowa żeby lepiej odbijała światło, tylko nie wiem jakim klejem to zrobić żeby nie zaszkodzic. Może ktos obklejał i ma wiedze na ten temat? A może znacie jakies lepsze rozwiazanie?
"...nie wiem, nie znam się, nie orientuje sie, zarobiony jestem..."
Awatar użytkownika
chemik4
Moderator
Moderator
Posty: 8009
Rejestracja: 04 maja 2006 14:57
Lokalizacja: Tworóg / Jemielnica

Post autor: chemik4 »

Kiedyś wyklejałem pokrywe(drewnianą) folią aluminową, malowałom ją od środka lakierem akrylowym i na mokry lakier kleiłem folie.
Teraz stosuje taką białą folie samoprzelepną, bo jest trwalsza(ale i droższa, ok 10zł/m2) od aluminiowej i do tego łatwo ją wyczysić z glonów.
W moim akwarium ta folia juz jest od 6 lat i nadal wygląda jak nowa(oczywiscie trzebą ją czyscić), natomiast folia aluminiowa po jakimś czasie(ok 2 lat) robiła sie matowa i trzeba było przykleić nową
Pozdrawiam,
Kamil

Dziwne... U mnie działa :mrgreen:
Awatar użytkownika
McOmega
Posty: 160
Rejestracja: 05 sie 2006 13:30
Lokalizacja: Katowice

Re: Wyklejenie pokrywy folia alu?

Post autor: McOmega »

Wodnik Szuwarek pisze:Witam. Mam pytanko chciałbym wykleić swoja pokrywę folia aluminiowa żeby lepiej odbijała światło, tylko nie wiem jakim klejem to zrobić żeby nie zaszkodzic. Może ktos obklejał i ma wiedze na ten temat? A może znacie jakies lepsze rozwiazanie?