[60l] Początki - Mój nowy baniak

Tutaj możecie prezentować swoje piękne akwarium

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Snap
Posty: 1
Rejestracja: 26 gru 2006 20:09
Lokalizacja: Duczki

[60l] Początki - Mój nowy baniak

Post autor: Snap »

Witam.
Jestem początkujący w tych sprawach dlatego chciałem się pochwalić co mam i oczekuję na propozycje związane z Fauną i Florą w moim małym akwarium :)

A oto dane techniczne 8) :
:arrow: Pojemność: 60 Litrów
:arrow: Wymiary: 60x30x30cm
:arrow: Oświetlenie: 1x15W

Sprzęt :) :
# Filtracja: HAILEA:
:arrow: Model: HL-BT400
:arrow: Napięcie: 220/240V
:arrow: Częstotliwość: 50 Hz
:arrow: Moc: 7 W
:arrow: Przepływ: 380L/H
:arrow: Max Słup wody: 0.9M
:arrow: Rozmiar Akwa.: 50-110L
:arrow: Wymiary: 43x57x186mm

#Ogrzewanie: HAILEA:
:arrow: Model: CB-8300
:arrow: Napięcie: 220/240V
:arrow: Częstotliwość: 50 Hz
:arrow: Moc: 50 W

#Oświetlenie: Akwa-Rynkar:
:arrow: Moc: 15 W

Fauna:
Brak :D

Flora:
Brak :>

A oto kilka fotek mojego akwarium :
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Pozdrawiam Snap 8)
Awatar użytkownika
chemik4
Moderator
Moderator
Posty: 8009
Rejestracja: 04 maja 2006 14:57
Lokalizacja: Tworóg / Jemielnica

Post autor: chemik4 »

Sprzęcik w sumie ok, zawsze mnie zastanawia to, że producenci dają takie marne (w tym wypadku ok 0,25 W/litr) oświetlenie do pokryw na akwarium...

Chwileczke... 60x30x30 cm to wychodzi 54 litry a nie 60

Rybki do takiego baniaczka to np. 3-4 bojowniki/prętniki (samiec + 2-3 samiczki).
Z roślin, by pasowało do Azji, polecam mikrosorum, zwartki i nurzańce.
Pozdrawiam,
Kamil

Dziwne... U mnie działa :mrgreen:
Awatar użytkownika
Dawidek_1990
Posty: 81
Rejestracja: 11 gru 2006 18:19
Lokalizacja: Jaworzno

..

Post autor: Dawidek_1990 »

nowe akwa - nowa pokrywa (rozumiem, ze narazie szkoda Ci troszke grzebac w pokrywie -- przynajmniej zaczep odbłyśniki, a w przyszlosci doloz jakies swietlowki)!

Rośliny: