Czy konieczne są takie nawozy?

Gatunki, wymagania, pielęgnacja, nawożenie, glony w akwarium

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klaudia-KRK
Posty: 31
Rejestracja: 10 mar 2007 14:12

Czy konieczne są takie nawozy?

Post autor: klaudia-KRK »

Witam. Przeglądając strony o akwarystyce przeczytałam o nawozach,dla ryb roslin itp do stosowania w akwariach słodkowodnych. Ja de facto nie mam żadnego z tych preparatów i mysle że jak najszybciej powinnam sie zaopatrzyc.dodam iz jestem nowicjuszką a akwarium mam niedługo. (a w nim glonojad i dwa mieczyki,dzis jade jeszcze po jakieś rybki)

TETRA AQUA BACTOZYM

środek do natychmiastowej bioaktywacji filtra i wody w akwarium
• zawiera enzymy i odżywkę dla bakterii nitryfikacyjnych
• służy do natychmiastowej bioaktywacji filtra i wody
• redukuje zanieczyszczenia organiczne do bezpiecznego poziomu, krystalizuje mętną wodę, powoduje ustalenie się równowagi mikrobiologicznej
• zalecany w przypadku zakładania nowego akwarium, częściowej wymiany wody, po wymianie lub czyszczeniu filtra oraz zakończeniu leczenia ryb
• jego stosowanie umożliwia wpuszczenie ryb do nowo urządzonego akwarium już po 24 godzinach!

Obrazek

Crypto Tetra Plant - nawóz dla roslin akwariowych

Jest to nawóz w tabletkach, przeznaczony do wkładania w żwir, w okolicy korzeni.
Powoduje prawidłowy wzrost i kolor roślin.
Przyspiesza ukorzenianie sie roślin.
Zawiera żelazo i wszystkie ważne pierwiastki śladowe.
Nie zawiera azotanów i fosforanów powodujących namnażanie się glonów.

Obrazek


TETRA AQUA VITAL (WITAMINY)

• korzystnie wpływa na samopoczucie ryb w akwarium
• poprawia ubarwienie i witalność ryb
• zapewnia doskonałe warunki środowiskowe, a także równowagę biologiczną
• zawiera kompleks witamin z grupy B, jod oraz składniki pobudzające wzrost i żywotność
• uodparnia ryby na choroby, przyspiesza rekonwalescencję