Tło foliowe...

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Raju
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2006 19:08
Lokalizacja: Kraków

Tło foliowe...

Post autor: Raju »

Witam,jako iż jestem początkującym akwarystą(mimo iż moje akwa mam juz mniej więcej rok nie boje się tego powiedzieć) mam pytanko wcześniej w zbiorniku(mam tylko [chyba] 25l :/) i mam pytanie wie ktoś może gdzie poza allegro mógłbym zakupic przyklejane czarne tło foliowe na tył akwa ? W jakim rodzaju sklepu mam tego szukać ? Papierniczych ? Ewentualnie jeśli ktoś jest z Krakowa a wie w którym sklepie można by to dostać to bardzo bym prosił o podanie adresu pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Jolka
Posty: 45
Rejestracja: 10 lis 2006 21:46
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jolka »

hmmm...na "akwarium" 25l to nawet papier kolorowy A4 wystarczy. W papierniczym rzecz jasna takowy dostaniesz.
Mozna tez uzyć bristolu albo takiej cienkiej dykty i pomalować na czarno.
Przeciez to taki maly skrawek więc na pewno cos wymyślisz.

Powodzenia:)

A tak poza tym to napisałbyś coś więcej o tym akwa. Jakies rybki?? Roślinki?? itd
Awatar użytkownika
Raju
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2006 19:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Raju »

roślinki : 1x moczarka
2x kryptokoryna
i dwie nieznane roślinki :/ j
Obsada : 4x Molinezja(3 małe na wydaniu jeśli ktoś chce),6 Neonów Innesa 2x Gupiki... :/
utro wrzuce fotki dziś już nie mam siły na nic... hm mógłby być np. czarny bristol przyklejony na rogach taśmą ? jeśli nie tak to jak to przyczepić ? Dziękuje za rady pozdrawiam !
Awatar użytkownika
emiloos
Akwarysta
Posty: 483
Rejestracja: 07 mar 2007 11:30
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: emiloos »

Może być czarny brystol tylko trzeba uważać, zeby go nie zamoczyć jak się ściąga pokrywę. Można go przyczepić taśmą klejącą na rogach.
Pozdrawiam,
Emi

Górnośląskie Stowarzyszenie Akwarystów - www.gsa.org.pl